Vaša košarica je trenutno prazna!
Splošni Pogoji Poslovanja spletne trgovine hairbynina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina hairbynina.si je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov vsem fizičnim ter pravnim osebam. Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupci lahko izbirajo izdelke, ki so na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Cene so v evrih in predstavljajo končno ceno, saj DDV ni obračunan na podlagi 1. Odstavka 94. Člena Zakona o davku na dodano vrednost.. Veljavnost cen za izbrano blago veljajo na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec takoj prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo zaključeno). Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Sprejeta naročila so obravnavana kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo zaključeno.
Spletna trgovina HAIRBYNINA.SI si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani brez predhodnega obvestila. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
1. CENE IZDELKOV
Cene so predstavljene kot prodajne cene, oziroma cene, ki jih nastavi prodajalec in velja tako za nakup direktno prek spleta, telefona, kakor tudi za nakup prek predračuna (bančno nakazilo).
V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.
Vse cene so v evrih. Cene so končne cene, saj DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.
2. PLAČILNI POGOJI
V spletni prodajalni hairbynina.si je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov.
Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila, saj tako omogoča dostavo na pravi naslov v roku.
Omogočamo naslednje načine plačila:
Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)
Predračun prejmete na vaš e-mail naslov z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Pošiljka vam bo dostavljena, ko plačilo vašega predračuna prispe na naš račun.Rok veljavnosti predračuna je 8 dni od prejema le-tega na vaš e-mail naslov.
Pri plačilu dodatnih stroškov ni.
Plačilo s bančno kartico
Gre za plačilo s kartico na spletu neposredno v e-trgovini. Sprejemamo plačilne kartice: VISA, MasterCard, Maestro. Po zaključku naročila boste preusmerjeni na platformo za plačilo. Ko vnesete podatke kartice, morate plačilo potrditi še v svoji spletni banki.
Pri plačilu dodatnih stroškov ni.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirju z gotovino ob prevzemu blaga.
V primeru plačila po povzetju se vam dodatno zaračuna strošek v višini 1,5 €.
Plačilo preko sistema PayPal
Po oddanem naročilu boste preusmerjeni na spletno stran PayPal, kjer lahko opravite plačilo.
Pri plačilu dodatnih stroškov ni.
Zaloga
Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi v naročeni količini, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čim prej obvestili. Ob morebitni nedobavljenosti naročenih artiklov vas bomo obvestili in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.
3. SKLENITEV POGODBE O NAKUPU
Kupoprodajna pogodba (račun) se sklepa v slovenskem jeziku. Shranjena je na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna.
Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.
Tehnični postopki za sklenitev pogodbe (naročila)
Kupcu je pred oddajo naročila omogočen celoten pregled vsebine naročila vključno s količino in ceno.
Kupec ima v spletni trgovini do oddaje naročila vedno možnost podatke o statusu in vsebini naročila spremeniti tako, da se vrne korak nazaj ali klikne na gumb KOŠARICA, kjer lahko spremeni količino naročenih izdelkov ali izbriše izdelek iz košarice.
Po oddaji naročila, uporabnik na svoj e-naslov prejme sporočilo z obvestilom, da je naročilo v obdelavi ter povzetkom naročila.
Po prejetem plačilu prejme uporabnik na svoj e-naslov sporočilo z obvestilom o zaključenem naročilu.
4. DOSTAVA
Pri izbiri dostave z dostavno službo (DPD) bomo vsa naročila, opravljena na delovni dan do 15. ure, opremili še isti dan. Pošiljka bo pri vas najkasneje v 5 delovnih dneh, običajno pa že naslednji delovni dan.
Načini dostava, ki so trenutno na voljo, ter njihove cene, najdete tukaj
5. DOBAVNI ROK
Prodajalec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere artikle daljši kot za druge, bomo artikle, ki so na zalogi poslali takoj, ostale pa ko bodo na zalogi. V takem primeru bomo strošek dostave zaračunali le ob prvi dostavi, strošek kasnejše dostave pa krijemo mi. V primeru, da je artikel nedobavljiv, ga bomo čim prej poskušali dobiti in kupca sproti obveščali o dobavljivosti ali pa se po dogovoru s kupcem naročilo stornira. Ko kupec odda naročilo prejme njegovo potrditev naročenih artiklov in skupno ceno.
6. REKLAMACIJE
Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.
O rezultatu postopka reklamacije vas bomo obvestili v roku 8 dni delovnih dni po prejemu reklamacije.
Izdelek pošljite na naslov:
HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P.
Gradnikova cesta 76
4240 Radovljica
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegov račun. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga pa pišite na elektronski info@hairbynina.si
7. PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD POGODBE
Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti.
Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino nemudoma oziroma najpozneje v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec (v tem primeru se uveljavljajo pravice ob ugotovitvi neskladnosti izdelka). Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Če ob tem ugotovi, da izdelek nima obljubljenih lastnosti, se prav tako uveljavljajo pravice ob ugotovitvi neskladnosti blaga.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je kupec po dostavi odprl pečat (odprtje originalne embalaže). Izdelke mora kupec vrniti v originalni, neodprti in nepoškodovani embalaži. V primeru odprtja originalne embalaže ali poškodbe embalaže (ter preizkusa izdelka) zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov skladno s 7. točko 135. člena Zakona o varstvu potrošnikov niste upravičeni do odstopa od pogodbe.
Blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Celoten znesek kupnine (vključno s stroškom dostave) vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga. Napačno poslan izdelek bomo na naslovu kupca prevzeli mi.
Obrazec za odstop kupca od pogodbe se nahaja tukaj.
8. STVARNA NAPAKA
Velja za pogodbe, sklenjene do začetka uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), do vključno 25. 01. 2023.
Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca (HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P.) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine eno (1) leto, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Napaka je stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje (HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P.) čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodila kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje (HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P.) najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P..
Gradnikova cesta 76
4240 Radovljica
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake se nahaja tukaj. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@hairbynina.si ali natisnjenega na naš naslov: HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P., Gradnikova cesta 76, 4240 Radovljica
Pravico do vračila v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (uradno prečiščeno besedilo).
9. NESKLADNOST BLAGA
Velja za pogodbe, sklenjene po začetku uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), od vključno 26. 01. 2023 naprej.
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz Zakona o varstvu potrošnikov, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih ima blago v času dobave.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na potrošniku).
Ko potrošnik prodajalca obvesti o neskladnosti, ima prodajalec na voljo največ 30 dni, da brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja in prevoza.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, odpravo napake (če je ta mogoča) ali odstopom od pogodbe in povračilom celotne kupnine.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (poškodovana embalaža).
Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.
O obstoju neskladnosti blaga nas lahko obvestite:
– pisno na naslov HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P., Gradnikova cesta 76, 4240 Radovljica
– pisno na elektronski naslov info@hairbynina.si,
– klic na telefonsko številko +386 (0) 70 616 443
Obvezno je potrebno izpolniti obrazec za uveljavljanje pravice ob ugotovitvi neskladnosti blaga. Najdete ga tukaj.
Pravico do vračila v primeru neskladnosti blaga natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
10. PIŠKOTKI
Spletna trgovina hairbynina.si vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti.
11. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Spletna trgovina hairbynina.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika, kateri se bodo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Varovanje osebnih podatkov
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo) in Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18).
Zaupnost podatkov
Kupec s pomočjo spletnih obrazcev na spletnem mestu https://hairbynina.si ali kako drugače (po telefonu, preko elektronske pošte, idr.) posreduje svoje osebne podatke, katere upravljavec spletnega mesta zbira in obdeluje, vendar zgolj samo tiste osebne podatke uporabnika, ki so nujno potrebni za kakovostno in nemoteno izvajanje elektronskega poslovanja.
Ravnanje s podatki
Uporabnik in upravljavec spletnega mesta https://hairbynina.si soglašata, da so podatki do katerih je omogočen dostop pri elektronskih storitvah poslovna skrivnost ter jih bosta zato primerno varovala in jih brez ustrezne pravne podlage ne bosta razkrivala tretjim osebam. Upravljavec bo za namen dostave posredoval podatke o naslovu uporabnika in telefonsko številko le dostavni službi Pošta Slovenije..
Upravljavec spletnega mesta se obvezuje odgovorno ter strokovno izvajati elektronske storitve v skladu z načeli in standardi informacijske varnosti.
Soglasje za obdelavo podatkov
Uporabnik spletnega mesta https://hairbynina.si soglaša, da se za namen uporabe elektronske storitve nakupa izdelka zbirajo in obdelujejo naslednji osebni podatki uporabnika: ime in priimek, naslov uporabnika, elektronski naslov ter telefonska številka uporabnika.
Uporabniki, ki so oddali naročilo, se avtomatično strinjajo, da so naročeni na e-novice Spletne trgovine HAIRBYNINA Prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: info@hairbynina.si
12. SPLOŠNA UREDBA O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV (GDPR) IN POLITIKA ZASEBNOSTI
Vaši podatki so skrbno varovani.
V podjetju HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P. cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo.
Vse posredovane informacije so varovane pred vdorom tretjih nepooblaščenih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s podjetjem HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P.
Ta politika zasebnosti se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni, brez predhodnega opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnih strani ponudnika po spremembi ali dopolnitvi posameznik potrjuje, da soglaša s spremembami in dopolnitvami.
Varovanje osebnih podatkov pomeni:
Vse naše spletne aktivnosti so v skladu z evropsko zakonodajo (Uredbo (EU) 2016/697 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov ali GDPR) in konvencijami Sveta Evrope (ETS št. 108, ETS št.181, ETS št. 185, ETS št. 189)) in nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 – uradno prečiščeno besedilo in 19/15).
Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami, ki jih ponudnik dobi o vas, kadar obiščete in uporabite našo spletno stran ali mu jih posredujete na drug način.
Kupec se strinja, da prodajalec lahko obdeluje, zbira, hrani in uporablja podatke o strankah, ki jih prejme v zvezi s poslom, razen takih, ki so zaupne narave.
Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.
Z uporabo spletnih strani posameznik potrjuje, da sprejema in soglaša s celotno vsebino politike zasebnosti.
Pravice posameznika glede obdelave podatkov
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali obdelavo vaših osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na nas. Pišite nam na info@hairbynina.si ali nas pokličite na tel. št. 070/616 443. Na podlagi vaše zahteve vas bomo obvestili pisno in v skladu s predpisi
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadarkoli zahteva, da mu HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P..:
13. ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik si pridržuje pravico do napak v cenah oz. zalogi. V primeru, da se iz kateregakoli razloga spremeni cena artikla ali dobavni rok pred potrditvijo naročila s strani ponudnika, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma ponudil rešitev o zamenjavi naročenega artikla, ki bo obojestransko sprejemljiva. Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi in če ugotovimo, da je prišlo do očitne napake v ceniku. V takih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.
Fotografije prodajnih artiklov, je potrebno jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka!
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci!
Cenik in zaloga se osvežujeta brez predhodnega obvestila!
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@hairbynina.si ali po klasični pošti na naslov: HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P., Gradnikova cesta 76, 4240 Radovljica.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje sporov
Skladno z zakonskimi normativi HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
OPOZORILO
S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
14. PODATKI O PONUDNIKU
Naziv: HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON NINA RANČIGAJ S.P. Vpis v poslovni register Slovenije dne 03. 12. 2019.
Naslov: Gradnikova cesta 75, 4240 Radovljica
E-pošta: info@hairbynina.si
Davčna številka: 25118048
Matična številka: 8558914000
Banke in poslovni računi:
UNICREDIT BANKA SLOVENIJA D.D.
Za vse dodatne informacije smo vam z veseljem na voljo:
Mobi: +386 (0) 70 616 443