Seznam želja Moj račun
Vračila

Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljavcu ali (ob osebnem prevzemu) osebju na sedežu firme nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Pri nakupu blaga preko spletne trgovine uniqueslo.com ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči na elektronski naslov, preko običajne pošte na naš naslov ali pokliče na telefon (041 323 142), da odstopa od pogodbe (nakupa).

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži (nepoškodovano – kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla) in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju najpozneje v tridesetih (30) dneh po sporočilu, da od pogodbe odstopa.

Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel.

Priložena mora biti kopija originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj. Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino.

Stvarna napaka

Prodajalec – HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON, NINA RANČIGAJ S.P. je dolžna potrošniku-kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo oz. splošnimi pogoji prodaje in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga oz. artikla za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu oz. artiklu samem.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obvestilo naj kupec pošlje pisno na naslov HAIR BY NINA FRIZERSKI SALON, NINA RANČIGAJ S.P. , Gradnikova cesta 76, 4240 Radovljica.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju s napako,
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev ev. škode. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.